25
Ian
11

Semper fi…

Te-am regasit, printre toate Jezebel-ele. Tu, femeie casta si imaculata, tu mi te-ai dat privirii si simturilor toate.

„Let me lay by ur side, baby, suck u dry, highway you, curb you silly, start riots in you holdyousmackyoukissyou aaarrrgh!”

(said Joseph, boning her)

„M-ai regasit, printre toate Jezebel-ele. Eu, femeie casta si imaculata, eu mi te-am dat privirii si simturilor toate”

(said Mary, touching her humps, her humps her humps her humps…)

0 Responses to “Semper fi…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

